Кількість
|
Вартість
|
||
|
Модель двигуна LIFAN у комплектації Газ-бензин LF190FD з електростартером з валом 25 мм під ШПОНКУ та котушкою освітлення на 3 A. Дуже популярна серія двигуна, яка обладнується спеціальним карбюратором, який дає змогу використовувати як палива: газ (пропан-бутан)/ метан ( магістральний газ) або бензин. За об'єму 420 кубічних сантиметрів його характеристики та масогабаритні розміри дають змогу дуже широко використовувати модель для активації різних джерел споживання. Ця версія стала наступною сходинкою моделі LF188F, оскільки "прибавка в об'ємі", дала змогу збільшити потужність до рівня 15 кінських сил. Причому це поліпшення не призвело до істотної зміни розмірів агрегату — це важливо, оскільки його відносна компактність розширює можливості стикування з відомами пристроями та, звісно, важлива, якщо йдеться про монтаж агрегату в межах обмеженого вільного місця. Також потрібно зазначити, що в стандартне обладнання двигуна входить пускова панель із ключем, що керує інтегрованим електростартером — це логічно, оскільки не завжди та не скрізь його зручно заводити пусковим кік-стартером. А панель можна винести за допомогою збільшення довжини дротів у зручніше для оператора місце. Важливим доповненням є зменшений ступінь стиснення, який дає змогу зі ще більшою ефективністю використовувати бензин із октановим числом 92, без виникнення детонаційних навантажень і шкоди для мотора. Цей двигун LIFAN у зазначеному потужному виконанні можна застосовувати й для встановлення на техніку середньої потужності: карты, мотоблоки, квадроцикли, скутера, водяні насоси підвищеної продуктивності та різноманітних установок. Інтегрована котушка освітлення на 3 ампери дає змогу під'єднати ще й зовнішнє корисне електрообладнання потужністю до 36 ватів.
Важливо нагадати, що цей двигун спеціально розроблений для можливості використання двох видів палива — бензину та газу, причому не тільки зрідженого балонного, але й природного (магістрального). Цією перевагою ця модель вигідно вирізняється серед багатьох однотипних агрегатів інших виробників. Можливість використання двох видів палива істотно розширює діапазон використання агрегату та сприяє економії засобів на паливо, оскільки різниця в вартості бензину та газу однаково чимала, а в разі стаціонарного розміщення двигуна та під'єднання його до магістрального газопроводу, економія на паливі буде ще відчутнішою.
Цей двигун можна укомплектувати знижувальним редуктором з автоматичним зчепленням, що дасть змогу довести крутний момент на виході з редуктора до 46 Нм, за 1600 об/хв.
Двигун Lifan 190FD — це 4-тактний одноциліндровий бензиновий двигун із повітряним охолодженням і горизонтальним розташуванням вала добору потужності. Ця модифікація двигуна надає можливість використання двох різновидів палива — бензину та газу, причому не тільки зрідженого балонного, але й природного (магістрального). Цією перевагою ця модель вигідно вирізняється серед усієї подібної лінійки продукції, серед двигунів SADKO, Переможе, RATO, Кентавр, Можливість використання двох видів палива істотно розширює діапазон використання агрегату та сприяє економії засобів на паливо, оскільки різниця в вартості бензину та газу, як і раніше дворазова, а в разі стаціонарного розміщення двигуна та під'єднання його до магістрального газопроводу економія на паливі буде ще відчутнішою конструкції цього двигуна реалізовано таке рішення, як чавунна гільза циліндра, що збільшує моторесурс двигуна
До основних експлуатаційних характеристик двигуна належать:
Вища високі вихідні параметри потужності та крутний момент
Стабільна робота на паливі невисокої якості
Низький рівень шуму
Чавунна гільза циліндра
Компактні габаритні розміри
Економна витрата палива
Електричний стартер
Котушка освітлення 3 А
Простота у використанні й обслуговуванні
Китайські бензинові двигуни Lifan спроєктовані та виготовлені аналогічно японським двигунам Honda і забезпечені 12-місячною гарантією виробника.